سفارش تبلیغ
صبا ویژن




من و جام جهانی! - درباره فوتبال حرفه ای جهان

درباره نویسنده
من و جام جهانی! - درباره فوتبال حرفه ای جهان
حمید قانع
دانشجوی حسابداری و علاقه مند به فوتبال حرفه ای جهان و اخبار و حواشی آن
تماس با نویسنده


آرشیو وبلاگ
تیر 1389


لینک دوستان
پسر بد
وبلاگ فارسی
لیست وبلاگ ها
قالب وبلاگ
اخبار ایران
اخبار فاوا
تفریحات اینترنتی
تالارهای گفتگو
خرید اینترنتی
طراحی وب

عضویت در خبرنامه
 
لوگوی وبلاگ
من و جام جهانی! - درباره فوتبال حرفه ای جهان

آمار بازدید
بازدید کل :5037
بازدید امروز : 1
 RSS 

قرار بود فقط در مورد فوتبال باشگاهی آنهم فقط در مورد لیگهای معتبر اروپایی در این وب صحبت کنم ،ولی آنقدر جام جهانی در سرنوشت لیگهای اروپایی و بازیکنانش تاثیر دارد که نمیتوان به راحتی از کنار آن گذشت.

تیم ملی اسپانیا بیشترین فشار را در این روزها تحمل میکند،و به نظر عده زیادی شانس اول قهرمانیست.برزیلیها هم آماده به نظر میرسند و فقط خولیو سزار ،دربازه بان اولشان،فعلا مصدوم است.از قهرمان دوره ی قبل انتظار بالایی نمیرود وانتظار دفاع از عنوان قهرمانی توسط ایتالیایی ها با وضعیت فعلی این تیم ،انتظار زیادیست!انگلیس با چند مشکل به جام جهانی میرود،بکهام در لیگ ایتالیا مصدوم شد و جام جهانی را از دست داد چند روز پیش هم ریو فردیناند در تمرینات تیم کشورش دچار مشکل شد و وظعیتش نا مشخص است،. جیمز ،دربازه بان اول انگلیس،هم مصدومیت اندکی دارد و فعلا به همراه تیم تمرین نمیکند.آرژانتینیها بعد از برد تیم کشورشان(برد 5 بر 0)به خیابانها ریختند(البته نه برای تغییرات،اصلاحات یا....)به خیابان ریختند و از تیم ملی کشورشان و از آرماندو مارادونا،سرمربی عجیب و غریب تیم ملیشان،حمایت کردند.کره شمالی و جنوبی هم در بازیهای دوستانه تقریبا خوب نتیجه گرفتند،کره جنوبی 1 بر0 از اسپانیا شکست خورد و کره شمالی در مقابل یونان تن به تساوی 2 بر 2 در آتن داد.

درمورد بازیکنان هم ،مارادونا گفته است با وجود بازیکنی مثل مسی ما باید قهرمان بشویم!و جان تری،دیدیر درو گبا و کریس رونالدو هم در جمع منفورترینها در عرصه جام جهانی حضور خواهند داشت.

در روزهای آیند قطعا بیشتر از جام جهانی(که جمعه همین هفته با دیدار مکزیک و آفریقا جنوبی(ساعت18:30) آغاز خواهد شد.)خواهیم شنید و من هم بشتر خواهم گفت.



نویسنده : حمید قانع » ساعت 5:26 عصر روز سه شنبه 89 تیر 1